人気ブログランキング | 話題のタグを見る

英会話レッスン開始。I started English conversation lesson.

Wednesday, September 14, 2005

I started to study English conversation at "Mark sensei's scool" near Nishi-Kokubunji from today.
Today I started to study English conversation at "Mark sensei's school" near Nishi-Kokubunji.
I learned some situations.
For example at a airport, at a hotel.
For example at an airport and at a hotel.

今日から西国分寺近くの「マーク先生の英会話教室」で英会話の勉強を始めました。
空港やホテルでの会話を勉強しました。

追伸*
12月にロンドンへ行くことを前提に、空港での入国・ホテルでのチェックインなどを質問する人、答える人になって勉強しました。
「私は、景色のよい10階以上のお部屋にして欲しいわ。」と言うとホテルのフロントマンが笑って「このホテルは8階までしかありません。」と言うジョークをマーク先生が言い、私は一気に緊張がほぐれました。
Do you understand this joke?

by piomio | 2005-09-14 21:36 | 英語関係  

<< 妹が遊びに来ました。 残暑が厳しいです。 >>