人気ブログランキング | 話題のタグを見る

「ブログの輪」の素晴らしさ。

Tuseday,August 23,2005

I am a member of  “Burogu no wa” that was organized by fun of the Internet and Burogu about 1 years ago.
Recently some member of them were introduced on a magazine that title is “Otona yukaidan no burogu nyumon”.
I bought it today,and I read it immediately after I came back my home.
I found many article and picture of my associates.
The book is very good.
I felt proud of them.

私は、1年ほど前、インターネットを日々利用していて更にブログに興味のあるメンバーで結成された「ブログの輪」に参加しています。
最近、その「ブログの輪」のメンバーの何人かが、「おとな愉快団のブログ入門」という本で紹介されました。
さっそく、今日買って来て、すぐに読みました。
仲間の方々の記事や写真がいくつか、載っていました。
ブログ入門書として、とてもわかりやすく、よい本です。
私は、「ブログの輪」の皆さんのすばらしさを改めて実感しました。

by piomio | 2005-08-23 21:12 | 英語関係  

<< 自転車のパンク修理。 主人の夏休み最終日。 >>